Celem działalności naszej firmy jest dostarczanie najwyższej jakości usług i wyrobów ramiarskich łączących technologię ze stylem. Dbamy o to, aby powierzone nam przez każdego Klienta zlecenie zostało wykonane z zastosowaniem najnowocześniejszych rozwiązań, a sama oprawa dobrana ze smakiem i stylem właściwym dla dzieła.

MAŁGORZATA GÓRA-DERESZOWSKA: BIOGRAFIA

Małgorzata Góra-Dereszowska

Małgorzata Góra-Dereszowska

Urodzona w 1976 roku w Chrzanowie. Ukończyła Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie. Studia rozpoczęła w krakowskiej ASP na Wydziale Malarstwa u prof. Sławomira Karpowicza (1997-1998), kolejne dwa lata w pracowni malarstwa rektora prof. Stanisława Rodzińskiego, gdzie w 2001 roku otrzymała dyplom z wyróżnieniem.

Zajmuje się wszelkiego rodzaju technikami malarskimi i rysunkowymi: pastel sucha, akwarela, akryl a przede wszystkim technika olejna jest jej najbliższa.

Od 2003 roku prowadzi z mężem Galerię i Oprawę obrazów Art Deco w Chrzanowie.

Fragment recenzji prof. Adama Brinckena
do Pracy Dyplomowej
Małgorzaty Góry-Dereszowskiej
:

"...(...) Pisze o barwie, świetle, pociągnięciach pędzla będąc świadoma, że obraz w trakcie powstania ma swą własną dla autora kuszącą niespodziankę, której sama czasami lubi ulegać czyniąc, jak pisze: "przeskok", pomiędzy tym co emocjonalne i racjonalne. "Gra barw i świateł, linii i plam, płaszczyzn i faktur, a potrzebą porządkowania ku syntezie..." Martwe natury z miską osadzone głęboko w mroku ujawniają swe formy światłem lub jeszcze bardziej jego częściami, fragmentami. to one budują intrygę przestrzenną pomiędzy światem rzeczywistym; ujawniającym swe istnienie w trójkątnym lustrze... geometrie kształtów światła dopełnia geometria form cienia. Inna martwa natura i te z czerwoną papryką żarzą się blaskiem oranżowej płaszczyzny blatu, kończą owalnością i czerwienią papryk dopełnionych zieleniami warzyw.”

Cytat z pracy dyplomowej:

‘’(…)swoje malarstwo codziennie rozwijam poprzez częste wracanie do tych samych płócien. Dokładam, ujmuję, przechodzę od mocnych zagęszczeń farb do gładkich najdelikatniejszych plam. Cenię sobie dobry niezatarty i nierozmazany ślad pędzla, co oczywiście nie jest równoznaczne z chlastaniem i bezmyślną ślizgawką pędzlową.
Obraz w moim pojęciu to dokument poziomu malarskiego i symbol wartości człowieka(…)”

Wystawy